maandag 23 mei 2011

kaart voor de workshop die ik geef aan vriendinnen

A.s. woensdag 25-5-2011 geef ik voor 3 vriendinnen een kleine workshop. Deze kaart gaan we dan maken.

De kaart is 14,5 bij 14,5 cm. De roze basic oplegkaart is 13,1 bij 13,1 cm. En het vel van magnolia is 13,7 bij 13,7 cm. Dit magnolia plaatje heb ik met ditressinkt ingelkeurd.




De onderste bloemen van van de Doohickey's doily Flowers. De roos en de blaadjes van Marianne Desing. Het Hart is van Nellie Snellen.


Het hekje is een Doohickey's Lovely frence. Hier heb ik 2 eyleds in gedaan en daar het lintje door bevestigt.

2 opmerkingen:

  1. hoi je kaart ziet er super uit
    wat leuk een workshop
    succes
    groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Masha,

    Ik heb het patroon op een blog gevonden.

    http://tina46magnolia.blogspot.com/2010/12/ws-buchkarte.html

    Heel veel plezier met maken.

    groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen