maandag 23 mei 2011

ja ja ben weer terug

Ik had in de mei vakantie van de kinderen een kaart gemaakt met copic-markers. Ik nam deze mee op vakantie, omdat ik niet wist of je distressinkt ook in je handbagage mocht meenemen. Gelukkig mocht mijn inkt mee in de handbaggage, dus heb de inkt en de copic makers meegnomen en thuis alles zitten stempelen, En niet alle stempels mee hoefde.Het waren wat mindere dagen bij en kon dan op de hotel kamer kleuren. Zodoende kon ik het niet op mijn blog plaatsen. Maar nu gaan we hem weer bij houden.

De kaart is 13,5 bij 13,5 cm achtergrond is roze van 13,1 bij 13,1 cm. Het 2e vel wit is 12,7 bij 12,7 cm.



Het hartje is een stans van Marianne desing



Diverse bloementjes gebruikt en de takjes zijn van de pons van Martha Steward

Geen opmerkingen:

Een reactie posten